Přeskočit na hlavní obsah

Jak těžké je změnit se

Už je to dávno, děti ještě mile žvatlaly, já byla sebejistá krásná a mladá a myslela si, že mi život leží u nohou a patří mi svět, o, jak krásné období to bylo. V těchto krásných, ale rychlých chvílích, při různých denních činnostech jsem si jeden den uvědomila, proboha, já jsem sprostá.


Nikdy dříve mi to nepřišlo důležité, nevnímala jsem hrubost svých slov a možná mi to připadalo cool. Lidé mluvili různě obhrouble, ti z mého okolí i v práci, člověk to bral jako samozřejmost, něco se nepovedlo, tak si zanadával a ulevil.

Pak jsem jednou, při vaření, něco mi spadlo na zem, a já slyšela sama sebe jak říkám k....a. Jasně a zřetelně, jako bych stála vedle sebe a pozorovala se. Až jsem se lekla. Tohle mě vytrhlo z normálního dění a místo vaření jsem se zamyslela: 

"Proč to říkám? Stalo se něco tak hrozného? Spadla mi jenom lžička na zem."

Od toho dne jsem sledovala sama sebe, nebo spíš mé vnitřní já nastražilo uši a sledovalo, kolikrát za den jsem použila sprosté slovo. No, nemohlo se dopočítat. Už asi odpoledne začalo pomalu našeptávat:

"Takhle to dál nejde, to se musí změnit. To přece nejsi ty."

"Musím se změnit, já se změním, už nebudu tak sprostě nadávat",  byla moje slova, kterými jsem uklidňovala ten svůj vnitřní hlas, to moje druhé Já. A změna začala, no v prvních dnech nebylo vidět, nebo spíš slyšet vůbec nic, jako kanál jsem mluvila dál, jen při každém vyslovení mě lehce zalechtalo u srdce a řeklo mi: "Tohle nechceš." 

A čas šel dál, více a více jsem si uvědomovala, že se mi už docela daří měnit slovní zásobu. Tyhle změny nejsou jako blesk z čistého nebe, musíte se k nim dopracovat. No a jednoho dne, zase cosi, co mohlo ve mě vzbudit příval sprostých slov - nelžu Vám - jsem se zmohla jen na zvolání:

"Do prkýnka!"

Tak to se mi povedlo, dokázala jsem změnit své vzorce, vypěstované v mládí, okolím a převzaté od ostatních - jsem znovu sama sebou. 

Jde to, není to jednoduché, ale když opravdu chcete, jde to. 

A pokud budete chtít změnit se i Vy, jsem tu a mohu Vám pomoct.


Tarot-cesta duše

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak tvoříme realitu

 Tajemství tvoření  "Své" reality . . .                                                                                                                 Vy-Vaše realita a způsob, jak a čím si ji neustále přetváříte. Každá myšlenková představa se utváří ve frekvenční úrovni éterických energií vesmírného vědomí a pomocí sílících emocí na sebe nabaluje stále více této energie, z které se konstruuje (tak jako zvětšující se síla magnetu na sebe "lepí" stále více železných pilin, z hromady, která je v jejím okolí), čímž se z ní takto stává v podstatě "ne-závislá" Entita, která má dobu trvání tak dlouho, dokud je spojována a živena emocemi, které ji udržují v existenci. Takto se tyto Vaše myšlenkové formy stávají Vašimi subjektivními entitami, které Vás (díky svým energetickým charakterům) buď povznášejí-dobíjí a nebo "ubíjí". Pamatujte si též, že čím více jsou přítomny harmonické energie-frekvence radosti-lásky, tím delší je jejich trvání! A naopak; čím

Proč se nám to děje stále dokola

 Už jste určitě zažili situaci, kdy jste zjistili, že určité vzorce bytí se Vám neustále opakují, znova a znova. Jste sami ve svých starostech a po určitém čase, se ptáte sami sebe: "Je to moje vina, že přitahuju stále stejné lidi, stejné situace?" Ale nejsou to jen lidi, jsou to situace, jsou to psychické stavy, jsou to rodinné vazby a jsou to naše  vnitřní pocity. A ptáte se proč? Do určité doby jsem na tom byla stejně, jako všichni ostatní. Situace se mi opakovala znovu a znovu. Nejvíce to člověk pocítí ve vztahu nebo ve vztazích. Stejný chlap, stejné vzorce chování, nebo pro změnu jiné vzorce chování, ale stejný výsledek.  Můj první muž uměl vydělat peníze, byl to modrooký blonďák a byl pohledný. Myslela jsem si, že mě čeká krásný život. No ouha, tak jak uměl vydělat peníze, tak to byl takový lakomec, že to až dveřmi třískalo. Cokoliv, ale opravdu cokoliv jsem potřebovala (podotýkám nebyly to zbytečnosti, klidně i do domácnosti) musela jsem o to prosit, žádat, splácet. An

Karma a my

 Co je Karma   Zákon akce a reakce  Pojem "karma" je s reinkarnací neoddělitelně spjat. Při snaze o pochopení procesu reinkarnace se tedy nelze tomuto pojmu vyhnout. Sanskrtské slovo "karma" doslova znamená "čin, činnost, práce", a protože v jiných jazycích opět neexistuje žádné synonymum přesně vystihující jeho význam, nedoporučuje se jej překládat. Na Západě poprvé použila tohoto pojmu ruská spisovatelka a hermetička Helena P. Blavatská (1831-1891). Její definice zní takto: "Karma je základním vesmírným zákonem, ...který ve fyzickém, myšlenkovém a duševním světě pojí následek s příčinou. Protože jakákoliv příčina, ať už ta největší, jako je vesmírný pohyb, či ta nejmenší, jako je pohyb ruky, se neobejde bez příslušného následku, a protože stejné působí stejně, je karma neviditelným a nepoznaným zákonem, který moudře, spravedlivě a prozíravě pojí každý následek s odpovídající příčinou a jejím původcem." Ve svém díle "Odhalení karmy" (1