Přeskočit na hlavní obsah

Magie obyčejného dne 3.díl

 Proč to děláme?

"Jé to je přece jasný, tohle jsem věděla, já jsem tak pitomá!"
Známe to všichni, tohle se nám děje každý den. Něco je jinak a my to vyhodnotíme jako naše selhání, naše nedostatky a ještě v takovém přísném tónu. No a co se stane pak, to co tvoříme dnes, tvoříme na příští dny, pak se nemůžeme divit, že když tuto větu nebo podobnou, pronášíme dnes a denně, že nám Vesmír připraví takové situace, kdy můžeme tuto větu pronášet častěji, protože on tomu tak rozumí.

To samé s minulostí: "Já byla tak blbá", a jiné průpovídky, o kterých ani nepřemýšlíme, prostě slova vyklouznou z úst a my si až později uvědomíme, co jsme řekli. A všechno, co jsme řekli, jaké jsme u toho měli pocity, všechno se nám vrátí, je to naše vyslovené přání a Vesmír se může přetrhnout, aby nám to vyplnil. Jenže, je tu jenže, my si to nepřáli, my to nechtěli, nechtěli? Opravdu? Tak to neříkejte.

Neodsuzujte sami sebe za něco, co se stalo v minulosti, nekritizujte se za něco, co nemůžete ovlivnit, nehodnoťte sami sebe srovnáváním s ostatními. Opět platí - Člověk se narodí sám a umře sám, a nikdo jiný nemůže vědět, jak se zrovna cítíte. Jste ve svých myšlenkách jen sami se sebou. Mějte se rádi.

Zkuste malé kouzlo, na každý den, kdyby Vás zase někdy chtěly popadnou myšlenky podobného typu jako: "Jsi nemožná, nemožný, tohle nesvedeš, to se nenaučíš, to nezvládneš, tohle jsi neměla dělat.", zadržte, zhluboka se nadechněte a jen řekněte, 

Já jsem Já a nikdo nemůže vědět, co cítím. . . .

Udělal/a jsem to protože jsem to tak cítil/a . . .

A toť vše, více se tématem nezabývejte, nechte o pomalu vyšumět, vždy když se Vám vybaví vzpomínka na takovou situaci, řekněte si: Nechtěl/a jsem, už to neudělám.  Ale snažte se dodržet svůj slib, zprvu to půjde jen těžce, pokud budete vnímat sami sebe, zjistíte, že Vaše vzorce vítězí nad Vaší snahou, buďte však trpěliví, nesejděte s cesty a náhle si třeba po 3 měsících uvědomíte, že už myslíte a vnímáte věci jinak, že ona věta: "Já jsem ale debil!" Je najednou pryč, ani Vás to nenapadne ještě někdy zopakovat. Bude Vám v hlavě znít jen:  pánem svých dnů, jsem vnímavý, nezávislý a přirozený, prostě jsem . . .


Tarot-cesta duše

Populární příspěvky z tohoto blogu

Proč se nám to děje stále dokola

 Už jste určitě zažili situaci, kdy jste zjistili, že určité vzorce bytí se Vám neustále opakují, znova a znova. Jste sami ve svých starostech a po určitém čase, se ptáte sami sebe: "Je to moje vina, že přitahuju stále stejné lidi, stejné situace?" Ale nejsou to jen lidi, jsou to situace, jsou to psychické stavy, jsou to rodinné vazby a jsou to naše  vnitřní pocity. A ptáte se proč? Do určité doby jsem na tom byla stejně, jako všichni ostatní. Situace se mi opakovala znovu a znovu. Nejvíce to člověk pocítí ve vztahu nebo ve vztazích. Stejný chlap, stejné vzorce chování, nebo pro změnu jiné vzorce chování, ale stejný výsledek.  Můj první muž uměl vydělat peníze, byl to modrooký blonďák a byl pohledný. Myslela jsem si, že mě čeká krásný život. No ouha, tak jak uměl vydělat peníze, tak to byl takový lakomec, že to až dveřmi třískalo. Cokoliv, ale opravdu cokoliv jsem potřebovala (podotýkám nebyly to zbytečnosti, klidně i do domácnosti) musela jsem o to prosit, žádat, splácet. An

Staré duše

 STARÉ DUŠE? Na světě existuje zvláštní druh člověka, který je často nepochopen. Tito lidé jsou často samotáři, svobodné duše, nevinní milenci. Vidí svět takový, jaký může a má být. Jsou to staré duše, snílci, lidé naladění na život, s velkou intuicí. Mnohé děsí ne proto, jací jsme, ale proto, jací nejsme, co nám chybí. Dávné duše sahají do hloubek, které nedokážeme pochopit. Mají spojení s vesmírem, s přírodou, a proto jsou to lidé, kteří změní svět. Jejich dotek je neobvyklý, jejich jasný pohled na věc je ohromující. Často se cítíme méněcenní, jako bychom se museli snažit přiblížit se k jejich úrovni. Žít se starou duší vyžaduje sebevědomého člověka. Ale má velkou to pro něj, velkou hodnotu. Hodně to změní jeho život. Jsou věrní, pomáhají nám růst, nejsou materialističtí, chápou hluboké souvislosti života, jsou vděční, jsou příkladem moudrosti a odvahy. Kráčejí po nejbolestivějších cestách tohoto života, a přesto mají odvahu se usmívat, být obětaví a podporovat druhé. "Být se st

Jak tvoříme realitu

 Tajemství tvoření  "Své" reality . . .                                                                                                                 Vy-Vaše realita a způsob, jak a čím si ji neustále přetváříte. Každá myšlenková představa se utváří ve frekvenční úrovni éterických energií vesmírného vědomí a pomocí sílících emocí na sebe nabaluje stále více této energie, z které se konstruuje (tak jako zvětšující se síla magnetu na sebe "lepí" stále více železných pilin, z hromady, která je v jejím okolí), čímž se z ní takto stává v podstatě "ne-závislá" Entita, která má dobu trvání tak dlouho, dokud je spojována a živena emocemi, které ji udržují v existenci. Takto se tyto Vaše myšlenkové formy stávají Vašimi subjektivními entitami, které Vás (díky svým energetickým charakterům) buď povznášejí-dobíjí a nebo "ubíjí". Pamatujte si též, že čím více jsou přítomny harmonické energie-frekvence radosti-lásky, tím delší je jejich trvání! A naopak; čím