Přeskočit na hlavní obsah

Věříte na lesní bytosti?

 Mnoho lidí se domnívá, že víly a skřítci neexistují, opak je však pravdou. Nebudete možná věřit, ale je to tak! Víly a skřítci jsou skuteční! Mnoho lidí si myslí, že jsou to jen pohádkové postavy, ale ve skutečnosti existují. Od starověku se víly a skřítci zmiňují ve vyprávěních, básních a legendách.




Víly a skřítci jsou bytosti, které se objevují v různých podobách po celém světě. Někteří je vidí jako malé, zelené postavičky, jiní je vidí jako kouzelné bytosti, které vládnou přírodě. Někteří lidé je vidí jako anděly, kteří se starají o jejich životy.

Víly a skřítci jsou vítanou součástí naší mytologie a mohou nám pomoci pochopit svět kolem nás. Jsou to bytosti, které nás mohou inspirovat a pomoci nám v naší cestě.

Written with ParagraphAI


Tento článek sestavila a napsala zde uvedená umělá inteligence. Chtěla jsem, vyzkoušet, co dovede a jak bude lidmi přijata. Za mě, všechny výplody umělé inteligence jsou nebetyčné bláboly, které mě obírají jen o můj drahocenný čas. Ovšem je to jen můj názor, nemusíte se mnou souhlasit.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Proč se nám to děje stále dokola

 Už jste určitě zažili situaci, kdy jste zjistili, že určité vzorce bytí se Vám neustále opakují, znova a znova. Jste sami ve svých starostech a po určitém čase, se ptáte sami sebe: "Je to moje vina, že přitahuju stále stejné lidi, stejné situace?" Ale nejsou to jen lidi, jsou to situace, jsou to psychické stavy, jsou to rodinné vazby a jsou to naše  vnitřní pocity. A ptáte se proč? Do určité doby jsem na tom byla stejně, jako všichni ostatní. Situace se mi opakovala znovu a znovu. Nejvíce to člověk pocítí ve vztahu nebo ve vztazích. Stejný chlap, stejné vzorce chování, nebo pro změnu jiné vzorce chování, ale stejný výsledek.  Můj první muž uměl vydělat peníze, byl to modrooký blonďák a byl pohledný. Myslela jsem si, že mě čeká krásný život. No ouha, tak jak uměl vydělat peníze, tak to byl takový lakomec, že to až dveřmi třískalo. Cokoliv, ale opravdu cokoliv jsem potřebovala (podotýkám nebyly to zbytečnosti, klidně i do domácnosti) musela jsem o to prosit, žádat, splácet. An

Staré duše

 STARÉ DUŠE? Na světě existuje zvláštní druh člověka, který je často nepochopen. Tito lidé jsou často samotáři, svobodné duše, nevinní milenci. Vidí svět takový, jaký může a má být. Jsou to staré duše, snílci, lidé naladění na život, s velkou intuicí. Mnohé děsí ne proto, jací jsme, ale proto, jací nejsme, co nám chybí. Dávné duše sahají do hloubek, které nedokážeme pochopit. Mají spojení s vesmírem, s přírodou, a proto jsou to lidé, kteří změní svět. Jejich dotek je neobvyklý, jejich jasný pohled na věc je ohromující. Často se cítíme méněcenní, jako bychom se museli snažit přiblížit se k jejich úrovni. Žít se starou duší vyžaduje sebevědomého člověka. Ale má velkou to pro něj, velkou hodnotu. Hodně to změní jeho život. Jsou věrní, pomáhají nám růst, nejsou materialističtí, chápou hluboké souvislosti života, jsou vděční, jsou příkladem moudrosti a odvahy. Kráčejí po nejbolestivějších cestách tohoto života, a přesto mají odvahu se usmívat, být obětaví a podporovat druhé. "Být se st

Jak tvoříme realitu

 Tajemství tvoření  "Své" reality . . .                                                                                                                 Vy-Vaše realita a způsob, jak a čím si ji neustále přetváříte. Každá myšlenková představa se utváří ve frekvenční úrovni éterických energií vesmírného vědomí a pomocí sílících emocí na sebe nabaluje stále více této energie, z které se konstruuje (tak jako zvětšující se síla magnetu na sebe "lepí" stále více železných pilin, z hromady, která je v jejím okolí), čímž se z ní takto stává v podstatě "ne-závislá" Entita, která má dobu trvání tak dlouho, dokud je spojována a živena emocemi, které ji udržují v existenci. Takto se tyto Vaše myšlenkové formy stávají Vašimi subjektivními entitami, které Vás (díky svým energetickým charakterům) buď povznášejí-dobíjí a nebo "ubíjí". Pamatujte si též, že čím více jsou přítomny harmonické energie-frekvence radosti-lásky, tím delší je jejich trvání! A naopak; čím